Πολιτική Επιστροφών

Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα επιστροφής για όλα τα προϊόντα εντός 7 ημερών από την παράδοση ή την παραλαβή, για αγορές από το φυσικό μας κατάστημα και εντός 14 ημερών από τη μέρα αίτησης υπαναχώρησης, για αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, εφόσον πληρούν τα κριτήρια ελέγχου του τεχνικού μας τμήματος. 

Για αγορές μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος η αίτηση υπαναχώρησης πρέπει να σταλεί εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής ή παράδοσης του προϊόντος.

Ο καταναλωτής δικαιούται να ανοίξει τη συσκευασία προσεκτικά και να διαχειριστεί το προϊόν μέχρι το σημείο που είναι αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, όπως θα ήταν δυνατό να έπραττε σε ένα φυσικό κατάστημα μας. Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος και κατά τον έλεγχο, διαπιστωθεί ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην κατάσταση στην οποία ήταν όταν αγοράστηκε ή το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί από τον πελάτη σε σημείο πέραν αυτού που είναι αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, τότε ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωσή της αξίας του προϊόντος και έχουμε το δικαίωμα χρέωσης ύψους 15% της αξίας του προϊόντος. Επιπλέον, σε περιπτώσεις που ο πελάτης ευθύνεται για την καταστροφή του προϊόντος η της συσκευασίας του, η των παρελκόμενων, τότε η εταιρία ενδέχεται να μην επιστρέψει λεφτά στον καταναλωτή, ούτε να δεχθεί την επιστροφή η και την αλλαγή του προϊόντος.

Δεν γίνονται επιστροφές ή ανταλλαγές στις ακόλουθες περιπτώσεις

  1. Χρεώσεις παράδοσης και/ή εγκατάστασης, χτυπημένα ή κακοποιημένα προϊόντα, προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, όπως πλυντήρια, στεγνωτήρια, ψυγεία, φούρνοι, εστίες, φούρνοι μικροκυμάτων, μικροσυσκευές οικιακής χρήσης. 
  2. Αλλαγές δεν γίνονται για προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή και/ή εξατομικευμένων προϊόντων, για προϊόντα τα οποία δυνατό να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, για προϊόντα τα οποία πωλούνται σφραγισμένα και τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί, για προϊόντα τα οποία, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία. 
  3. Δεν γίνονται επιστροφές σε πωλήσεις προιόντων για τα οποία ο αγοραστής προέβει σε ειδική παραγγελία.

Πολιτική Επιστροφών σε διαδικτυακές αγορές

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει το προϊόν για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να ακυρώσει την παραλαβή και να το επιστρέψει στον διανομέα αναγγέλλοντας την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Σε περίπτωση έγκαιρης δήλωσης, είμαστε υπόχρεοι σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό, αισθητικό ελάττωμα. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο καταναλωτής διατηρεί το δικαίωμα της υπαναχώρησης στις ακόλουθες περιπτώσεις

  1. Από την ημέρα της υποβολής της παραγγελίας έως και την πάροδο δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα).
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Υπαναχώρηση δεν νοείται σε περίπτωση που ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει ή ενεργοποιήσει το είδος έστω και μια φορά οπότε το προϊόν θεωρείται πλέον μεταχειρισμένο.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και είμαστε υποχρεωμένοι να αποστείλουμε επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε εμάς. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, υποχρεούμαστε να αποδώσουμε το τίμημα που εισπράξαμε.
  4. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αγορά και εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων από την παραλαβή του προϊόντος.
  5. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης ή εγκατάστασης παρά μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρουμε.
  6. Έχουμε το δικαίωμα να αποκρούσουμε την δήλωση υπαναχώρησης αν το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως και προσηκόντως, δηλαδή στην κατάσταση που παραδόθηκε και όχι μεταχειρισμένο. Ο πελάτης, εφόσον κατά την ελεύθερη κρίση μας και κατά παρέκκλιση, δεχθεί επιστροφή μεταχειρισμένου είδους ενόψει υπαναχώρησης, ευθύνεται να μας αποζημιώσει για την εύλογη μείωση της αξίας του είδους, λόγω της χρήσης του. Διατηρούμε το δικαίωμα να συμφωνήσουμε με τον πελάτη για την αποζημίωσή ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν παρέχεται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Στις περιπτώσεις που το τίμημα έχει καταβληθεί στο φυσικό μας κατάστημα και η παραλαβή των προϊόντων έχει πραγματοποιηθεί από το φυσικό μας κατάστημα καθώς η πώληση δεν είναι από απόσταση, δηλαδή δεν είναι ηλεκτρονική.
  2. Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί (εγκατάσταση, θέση λειτουργίας, καταχώρηση registration προϊόντων, τοποθέτηση παρελκόμενων μερών).
  3. Στις περιπτώσεις προϊόντων εικόνας & ήχου, λογισμικού που έχουν αποσφραγισθεί από την συσκευασία τους.
  4. Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μετά την αποσφράγισή τους για λόγους υγιεινής (ξυριστικές-αποτριχωτικές μηχανές, οδοντόβουρτσες ηλεκτρικές, μαγειρικά σκεύη κλπ παρόμοια).
  5. Στις περιπτώσεις ψηφιακού υλικού, αν η εκτέλεση εφαρμογής ξεκίνησε με σύμφωνη γνώμη του πελάτη και ενημέρωσή του, ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
  6. Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών (τοποθέτηση, σύνδεση, συντονισμός κλπ) καθώς μετα την παροχή υπηρεσιών χάνεται το δικαίωμα υπαναχώρησης.
  7. Στις περιπτώσεις προϊόντων που επιστρέφονται χωρίς συσκευασία ή φθαρμένη συσκευασία.
  8. Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα προορίζονται για άσκηση επαγγελματικής δραστηριότητας.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

  1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.
  2. Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της. Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης δικαιούται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης.
  3. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας) ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως από εμάς.
  4. Στις περιπτώσεις επιστροφής με δική μας χρέωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο χάνεται.
  5. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο Αγοράς, Απόδειξη Παραλαβής κ.ά.) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). 
  6. Κατά την επιστροφή των προϊόντων, σε περίπτωση κατασκευαστικού ελαττώματος ή έλλειψης εγγράφως συμφωνημένης ιδιότητας και αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από εμάς, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους.
  7. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνουμε μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη προς το εισπραχθέν τίμημα.

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) με χρέωση της Εταιρείας

  1. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση του στον πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία DOA – Dead on Arrival), η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται επίσης με δική μας χρέωση.
  2. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή με δήλωση του πελάτη εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι φέρει φθορές ή βλάβες από υπαιτιότητα του κατόχου, πέραν του διαγνωσθέντος ελαττώματος, και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο Αγοράς, Απόδειξη Παραλαβής κ.ά.) όλα τα παρελκόμενά του και πλήρη τη συσκευασία του.
  3. Η διαπίστωση του κατασκευαστικού ελαττώματος γίνεται πάντα με τεχνικό έλεγχο της συσκευής. Στην περίπτωση των λευκών συσκευών (ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες, πλυντήρια, κλπ) και των κλιματιστικών, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA).
  4. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από εμάς, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοια συσκευή (κατάστασης και χαρακτηριστικών, κλπ), άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης αποκρούει βάσει του νόμου την αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε το τίμημα της αγοράς.
  5. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
  6. Εάν ο πελάτης έχει αγοράσει ένα προϊόν που έχει θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), και έχει δικαίωμα επιστροφής αυτού με δική μας χρέωση, κατά τα ανωτέρω ειδικότερα οριζόμενα, τότε δύναται να μας επιστρέψει, και τα συμπληρωματικά προϊόντα του είδους αυτού (για παράδειγμα, αν μία τηλεόραση θεωρηθεί ελαττωματική κατά την παράδοση, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει και την επιτοίχια βάση στήριξης που είχε αγοράσει μαζί την εν λόγω τηλεόραση).

Ασφαλή προϊόντα - Όροι εγγύησης

Τα διατιθέμενα προϊόντα, είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, όπου αυτό προβλέπεται υποχρεωτικά από τη νομοθεσία. Το έντυπο της εγγύησης, εφόσον παρέχεται, περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  1. Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής.
  2. Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.)
  3. Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή